Första doppet!

Hej hej! Idag har jag och Ida tagit årets första uppfriskande dopp i Albysjön!
Vi gick en promenad i spåret och körde lite styrka så sedan blev vi sugna på att känna på vattnet. Vi stod där och velade, kände på vattnet så fötterna domnade bort och velade lite till innan vi kastade av oss träningskläderna och hoppade i. Blev riktigt förvånad för det var faktiskt inte så kallt! Och man torkade på nolltid. Helt sjukt. Är riktigt nöjd med mig själv, det är kul att vara lite busig ibland thihi. Efter doppet gick vi hem till Ida, hämtade plånböckerna och tog bilen till centrum där lite lunch och frukt inhandlades. Sedan låg vi och pressade på hennes altan ett par timmar. Grymt skönt men helt otroligt nog verkar jag inte ha fått så mycket färg. Hm... Bredvid Ida ser man dessutom alltid likblek ut haha. I alla fall, vid tjugo i fyra cyklade jag upp till jobbet, jobbade fyra timmar och nu sitter jag här och tittar på Desperate housewives (som jag spelat in). Det har varit en riktigt bra tisdag! Men nu ska jag ägna all min uppmärksamhet åt tvn, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0