Familjemys









Hej hej! Helgen har spenderats hos pappa och syskonen mer eller mindre. Igår cyklade jag ju dit efter träningen och stannade hela kvällen, vi grillade, åt godis och dipp och såg på Harry Potter. Det blev så sent och jag blev så trött så pappsen fick skjutsa hem mig när vi sett klart filmen. Alltså åkte jag dit idag igen för att hämta cykeln men tog med mig bikinin och passade på att sola lite mer på altanen (det suger verkligen att bo i lägenhet när det är fint väder...). Syster och jag tog sedan en sväng till kyrkan med varsin mjukglass i högsta hugg. Fy på mig alltså vad mycket onyttigt jag ätit även denna helg. Men men, man måste ju leva. Stannade sedan på middag idag också. Grillat igen, så gott. Årets första färskpotatis åt vi till både igår och idag! Aldrig någonsin att jag skulle kunna leva utan potatis alltså! Haha. Nu ska jag ladda inför morgondagen genom att se två avsnitt Two and a half men och sedan sova. Jobbar 8.30-18 imorgon. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0