Dans fuego

Hej hej! Är ruggigt trött idag. Men har inte sovit så bra de senaste nätterna. Har drömt massa mardrömmar, häromnatten drömde jag att en nära släkting dog. Vaknade av att tårarna rann längs kinderna. Hemskt, hemskt.
I alla fall, det var inte det jag skulle berätta. Det jag skulle berätta är att jag testade dans fuego på Friskis i förmiddags och det var grymt! Älskar verkligen att dansa. Så det passet tänker jag fortsätta på! Just det här passet var dock extrainsatt. I vanliga fall går det på söndagskvällar. Som tur är passar det bra det också. Hade blivit jätteledsen annars!

Nu ska jag ta och fixa iordning mig. Ikväll ska jag och Maddis äta på Hörnet och sedan gå på bio. I Am Number Four ska vi se. Den verkar riktigt bra, dessutom är Alex Pettyfer mycket trevlig att se på. Det blir en perfekt lördagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0