Bra start på veckan

Hej hej! Idag har det blivit lite deklaration, planering inför i höst, solning och träning (dans). Umgicks även med Ida ett par timmar tidigare idag och solade lite till på hennes altan. Superskönt och mycket trevligt! Vi åt frysta bär och drack grönt te till mellis och nu är min mage svullen och ger ifrån sig konstiga ljud. Misstänker att det är det gröna teéts fel. Gott var det dock. Kurrar gör magen också så nu ska jag äta en macka och lite vindruvor. Ska försöka lägga mig tidigt idag så jag kan vara lika effektiv imorgon. Men som sagt, först något i magen och ett inspelat avsnitt Project Runway. Hejsvejs!


By the way har jag enorma problem att ladda upp bilder... Why???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0