Socks

Hej hej! Idag har jag varit i farten. Tog först en timmes promenad imorse sen gjorde jag mig klar och stack till stan. Köpte lite underkläder, hårspray och jättesöta sockor. Dessvärre blev det inga leggings. Provade dom jag visade igår men dom var inte lika snygga som på bilden och satt inte speciellt bra. Så lite besviken blev jag allt. Affärerna hade inte fått in så mycket roligt som jag trodde att dom fått heller. Men men, lite saker hittade jag ju i alla fall. Sen hann jag precis hem lagom i tid för att säga hej och hejdå till mormor och hennes kusin som var på snabbesök. Och nu befinner jag mig i matkoma efter middagen haha ^^ Ska väl ta och göra nåt så jag blir lite piggare, kanske man ska gå igenom garderoben lite?

                                          från H&M 59.50:-
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0