Shoppinglista

Tänkte sova nu. Har inte så mycket roligt att säga. Gick en promenix med Ida imorse när det var strålande sol. Men sen blåste det ju upp och blev riktigt ruggväder! Så jag tog faktiskt bussen till jobbet istället för att cykla som jag brukar. 
Har inte mått så bra med astman heller så att cykla i motvind i kylan kändes inte som en sådan bra idé. I alla fall, helt ok dag på jobbet. Tiden gick rätt fort och tack vare vädret gick det himla fort att stänga för det var helt dött i butiken sista halvtimmen ^^ 

Imorgon ska jag till stan med Ida. Så jag har skrivit en liten shoppinglista:
* Reebok Easytone
*
Kilklackar från Scorett
* Gult nagellack 
* Underkläder
* Baslinnen

Nej men nu måste jag sova, ska åka hemifrån redan (hehe) vid elva! Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0