Ödets ironi

Haha snacka om att jag fick fan för att jag skrev att tiden brukar gå snabbt på onsdagar! Tiden gick något så förskräckligt lååångsamt idag så det var inte sant. Och när jag kom hem gick allt åt helvete. Först brände jag vid min älskade béarnaisesås så illa att den inte gick att rädda och sen brände jag kroketterna så att jag inte hade tid att göra en ny sås. Tvn var ockuperad = inget Grey's Anatomy så jag skulle se det på kanal5play, då hade de minsann gjort om systemet så att man inte bara kunde smsa utan var tvungen att registrera sig på en sida men för att kunna registrera sig skulle man antingen ha körkort eller skicka efter en kod som skulle komma på posten så jag fick leta fram mammas körkort och registrera med det. Sen när jag gick in på kanal5 igen och skulle se programmet sa den "okänt fel" så då blev jag tvungen att ta fram mammas Visa-kort eftersom jag inte kan betala med mitt på internet. Och när jag äntligen fick igång det blev skärmen svart. Datorn dog. Så när jag kopplat in och startat upp datorn igen och satt på programmet hade maten lagom kallnat. Dessutom hackade programmet ungefär var tredje minut genom hela programmet! De högre makterna försöker verkligen driva mig till vansinne idag. Men nu har jag ätit lite Ben&Jerry's (igen) och lugnat mig lite. Längtar bara tills denna vecka är förbi... Haha förstår om ingen orkar läsa detta men jag kände bara att det var så ironiskt att jag var tvungen att berätta. Riktigt ont i ryggen har jag också som nu även vandrat upp till både nacke och huvud och gett mig huvudvärk. Så livet leker inte direkt idag. Men imorgon, om jag mår bättre, ska nog lite pengar spenderas. Får se om jag orkar ta mig till stan dock, annars blir det nog bara centrum. Eller kanske bara ett klick in på CDON.com om jag är riktigt lat haha. Finns lite nya filmer som jag gärna skulle ha i min samling. Men man kanske ska ta och lägga sig nu innan något mer händer. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0