Time to think pink!

Hej hej! Började dagen med att ringa runt till varenda Indiska butik i Stockholm. Halsduken är sluuuut överallt! Snyft. Efter den besvikelsen åt jag frukost i lugn och ro framför Våra bästa år och sedan begav jag mig till simhallen. En timmes simning blev det, superskönt! Var helt själv i bassängen när jag kom med sedan blev det lite trångt. Ska bli så skönt med nya simhallen. Efter svängde jag förbi ICA och handlade och nu tänkte jag försöka få lite ordning här. Måste packa upp, tvätta, städa, gå med pappersinsamlingen och lite sådant. Får se hur mycket jag orkar ^^ Men först ska jag sätta mig i solen på balkongen en stund!

Det är ju oktober och dags att tänka rosa så detta inhandlades på ICA. Det är för en bra sak och hur coolt är det inte med rosa soppåsar?  Så coolt! ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0