Sommaren är bäst på bio

Likaså är hösten, vintern och våren. Haha nä inte riktigt men nästan. Jag älskar, älskar, älskar att gå på bio. Folk tycker att jag är knäpp för att jag gick och såg Inception för andra gången ikväll. Men den är så grym! Och andra gången tänkte och analyserade man ännu mer. Känner mig fortfarande helt lost. Men det är en härlig känsla samtidigt som det är lite frustrerande. Längtar till filmen släpps på DVD så jag kan se den igen! Ni som inte sett den har verkligen missat något kan jag lova! Se, se, se! 

By the way är det bara lite mer än en månad kvar till den första delen av HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA har premiär! V i l l  s e  n u u u ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0