Mörbultad

Halloj! Känner mig helt mörbultad. Har fått så satans ont i ryggen. Inte så kul, jobbar dessutom idag också. Men onsdagar brukar gå ganska fort och de flesta varor brukar redan vara upplockade när jag kommer dit så det ska nog inte vara ett problem. Tror inte att jag behöver göra så mycket på frukten idag heller. Så det är skönt. Men det är synd att jag jobbar sent idag för resten av ICA-gänget ska ut och käka ikväll och kanske gå på bio. Hade gärna hängt på men kommer ju inte från jobbet förrän halv nio. Men men det kommer fler gånger.

Nu tänker jag värma på vetevärmaren och glo på lite tv innan det är dags att sticka om två och en halv timme. Måste fixa någon lunch också. Byebye.  


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, hänt ikväll då? :P

2010-10-27 @ 21:06:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0