Klockan närmar sig halv tre...

Och jag är fortfarande vaken. Not good! Har så himla svårt att komma i säng på kvällarna. Har typ problem med att acceptera att dagen är slut. Tiden går alldeles för fort! Men inte gör jag något vettigt när jag är vaken så sent, sitter antingen framför tvn eller datorn. Sedan ångrar jag mig när jag inte kommer upp i tid på morgonen. Sover visserligen inte så värst länge, gick upp kvart i elva imorse. Helt ok när man somnar efter två. Men jag blir lite lätt irriterad på mig själv. Varför ska det vara så svårt liksom? Men mormor min är likadan, hon är också en riktig nattuggla ^^ Nej, skärpning får det bli. Och nu måste jag lägga mig för jag börjar ju faktiskt jobba om tolv och en halv timme... Hahaha vad hemskt när man tänker så! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0