Höstlov för somliga

Hej hej! Första november idag (galet!) och höstlov för somliga, bara ännu en vecka för mig. Men jag har en känsla av att det här kommer bli en bra vecka! Nästa vecka lär också bli najs, drar nämligen till söta Madde i Leksand ett par dagar då. Vet att jag nyss kom hem från Frankrike men jag behöver verkligen komma bort härifrån. 
Och när jag kommer hem kommer mormor vara på besök. Mycket trevligt! 

Måste säga att jag inte alls har någon lust att röra mig utanför lägenheten idag, inte ens röra mig ur sängen men vi har bestämt fika med mammas moster Ulla så det är bara att masa sig upp. Ska se om jag kan få upp lite bilder från Frankrike sen, det har ju krånglat lite för mig. Men nu måste jag sätta fart. Hejsvejs!

                                                    bild från i förrgår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0