E.M.D i Tyresö C

Hej hej! Idag var jag ner till centrum och tittade på E.M.D! Kalla mig tönt om ni vill but I don't care. De är grymma! Men jag blev riktigt förvånad över hur lite folk det var där, pinsamt Tyresö! Fast för egen del var det ju såklart skönt. Att köa för skivan och autograf tog inte alls speciellt lång tid. Men tänk att man alltid ska få tunghäfta så olämpligt. De måste trott att jag var typ efterbliven när jag stod där framför dem, log som ett fån och först inte fick fram ett ljud... Haha. Men inte så konstigt när man står framför tre otroligt talangfulla, charmiga och snygga killar. Men sedan lyckades jag samla mig tillräckligt för att i alla fall tacka dem och skaka hand med dem ^^ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0