Att börja om på nytt

I huvudet snurrar just nu en miljon tankar. Som det alltid gör för mig så här dags på dygnet. Det kändes tomt på något sätt att komma hem. Det är skönt att vara hemma men samtidigt så har jag faktiskt inte så mycket här. Det vore ganska coolt att flytta någonstans och börja om. Frankrike skulle passa mig bra på många sätt. Jag kan nästan betraktas som lång där, det ni! Men samtidigt så skulle jag sakna Sverige galet mycket, och såklart familjen, släkt och vänner. Men att bara flytta någonstans inom Sverige är otänkbart. Jag är en Stockholmstjej. Det är knepigt det där. Men någon slags förändring skulle jag vilja ha eller kanske rentav behöver. Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0