It's over

Hej hej! Är glad att helgen är över! Tiden gick ännu långsammare idag än igår. När klockan var två trodde jag att den var fyra. Fatta seeegt! Men återigen, tur att man har så härliga kollegor! Annars skulle tiden stått helt stilla. Klumpig som attans har jag varit idag också. Eller haft otur är väl egentligen mer korrekt. Har plåster på både lång- och pekfinger på vänster hand plus massa skärsår på armarna (har alltså skurit mig på kartonger när jag plockat varor). Blev faktiskt riktigt rädd när jag skar mig rakt över handleden. Av ren reflex var min hand där och tryckte innan jag ens hann titta om det blev nåt. Tack och lov började det inte ens blöda, men ont gjorde det. Men nu tänkte jag äta lite glass framför Two and a half men sen blir det läggdags! Har en hel del att hinna med imorgon. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0