Lite sliten minst sagt

Hej hej! Känner mig något sliten idag kan jag säga. Men det var jättetrevligt igår! Det var Bahar, Sophia, Patrik, Erik och Linda som kom. Hade ju tänkt se på Idol men eftersom vi hyrde två filmer så såg vi dem istället för att hinna. Vi började med en skräck, Martyrs och sen såg vi Dear John. Martyrs var så sjukt äcklig! Så sjukt äcklig att jag vaknade och mådde illa imorse. En scen ur filmen har liksom fastnat på min näthinna.  Usch usch! Var tvungen att sätta på ett avsnitt Vänner för att överhuvudtaget kunna somna. Dock var den väldigt bra gjord och genomtänkt. Bra skådespelare också. Att den var på franska gjorde det mer verkligt. Helt klart den värsta skräckfilmen jag sett! Dear John blev jag faktiskt väldigt besviken på. På trailern verkar den så bra men så bra var den inte. Tur att man hade trevligt sällskap i alla fall så det gjorde inte så mycket. Vid runt halv ett tiden var vi klara men jag somnade inte förrän halv två. Så pigg var jag inte när klockan ringde vid sju. Ont i magen hade jag också men jag tog cykeln till jobbet i alla fall. På jobbet gick tiden i slow motion och större delen av dagen hade jag migrän. Men jag överlevde! Och nu sitter jag och skrattar för mig själv åt Two and a half men. Underbar serie. Ska snart lägga mig för jag börjar halv nio imorgon också. Jobbigt men det betyder pengar, pengar, pengar. Har bytt den här helgen, i vanliga fall börjar jag elva på söndagar så det blir lite extra pengar. Dessutom var det ju röd dag idag, najs!

                                                      kvällens middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0