Lilla Leksand

Hej hej! I'm alive! Haha. Blev bara inget bloggande i Leksand. Det var jättekul i Leksand men jag trodde faktiskt inte att det var litet! När jag kom in i Maddes lägenhet gick jag bort till fönstret, tittade ut och frågade vart centrumet låg. Madde bara tittade på mig och utbrast "Bella, jag bor i centrum!". Och sedan började vi asgarva ^^ Ja, är man Stockholmsbo så är man. Har gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra också, som var skitkul! Men det tror jag dessvärre att jag inte kan tala om...Hehe. Kollat hockeymatch har jag också gjort, Leksand - Bofors. Är ju inte direkt superintresserad av hockey eller sport överhuvudtaget men det var väl helt okej. Men som sagt det var jättekul där uppe, kul att träffa Madde (vi kom fram till att senast vi sågs var på hennes födelesedag den 10/7, sjukt!) och skönt att få lite miljöombyte! Speciellt eftersom det var snö där!

Men har känt mig lite krasslig och igår när jag åkte hem mådde jag inte alls bra. Hade migrän och kände mig febrig. Tåget blev dessutom en halvtimme försenat på grund av ett akut sjukdomsfall. Precis som när jag flög sist så sa de i högtalarna "om det finns någon läkare ombord var vänlig kontakta personalen". Det var lite lustigt, eller ja ni fattar inte lustigt men märkligt att det hände nu också. Men i alla fall det jag skulle komma till var att jag missade Malins födelsedagsfest. Verkligen jättetrist! Men idag mår jag bättre, känner mig inte hundra men har inte migrän så det är skönt. I alla fall, här kommer lite fina bilder jag tog i Leksand när vi var ute och gick i solnedgången. Skulle önska att jag kunde ladda upp större bilder på bloggen men då försvinner de in i sidan och jag vet inte hur man ändrar det. Men får väl testa någon dag. Måste försöka få ordning på min header också, förstår fortfarande inte vad som hänt...?















Kommentarer
Postat av: Madde

Riktigt kul att du kom å hälsa på! Saaknar dig <3

2010-11-22 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0