Utanför yr snöflingorna omkring

Hej hej! Sitter här nyduschad och insmord med den underbara havtornsoljan från Weleda och njuter av vintern. Även fast jag älskar vintern så är det ju skönt med lite sol och värme så jag gick en sväng till solariumet tidigare. Har så ont i ryggen också då är det så himla skönt att lägga sig där i värmen. Det blev faktiskt lite bättre men jag ska ta och boka en massagetid för hela jag är som en stor muskelknut. Ska försöka komma iväg och simma imorgon också, det brukar mjuka upp. Men nu ska jag ta och äta lunch och göra mig klar för idag jobbar jag 15-20. Förresten att bero på jobb, visste inte om jag skulle skratta eller gråta igår när jag såg lönespecen... Har verkligen längtat efter den här lönen (eftersom jag köpte kameran för förra lönen) och tänkte att jag skulle få lika mycket som vanligt men jag hade ju missat att jag bytte min helg när jag var i Frankrike så helgen jag jobbade var i november istället! Alltså kommer jag få en fet lön nästa månad då jag får betalt för två helger, en extra helgdag och då extrapass. Najs! Fast det hade ju varit bättre att få den lönen nu när man ska köpa julklappar och sådant. Men jaja inte mycket att göra åt. Nu blir det lunch! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0