Sluta smutskasta Sverige

Nu får det vara nog. Nu vill jag INTE läsa på löpsedlarna om kungens kvinnor eller drottningens tårar igen. För det första; händelserna inträffade för många, många år sedan. För det andra; allt behöver inte vara sant. För det tredje; alla gör misstag. Kungafamiljen är en symbol för Sverige. De ligger mig varmt om hjärtat och jag respekterar dem. De borde alla göra. Att skriva alla dessa grejer om kungen är att smutskasta Sverige i min åsikt. Alltså inget som gynnar någon av oss. Förutom dessa jävla författare och journalister vars plånböcker blir fetare. Men till vilket pris? Detta gör ingen bra reklam för Sverige utomlands. Den svenska kungafamiljen är mycket älskad runt om i världen och de drar turister hit. SÅ LÄGG NER! Och bojkotta boken. Tänk istället på allt kungafamiljen gör genom World Childhood Foundation. Och tänk på att det blir mer synd om drottningen och resterande av familjen ju mer detta syns i media. Låt dem vara ifred.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0