Nu är det klippt

Hej hej! Nu är mitt hår nyklippt och fräscht igen! Det var verkligen på tiden. Som vanligt var det Lisa som klippte mig och som vanligt är jag nöjd! Dock har jag börjat känna så där som jag alltid gör när håret blivit lite längre, att det känns så tunt och tråkigt. Att jag vill ha en riktig frisyr liksom. Men nu ska jag vara duktig och låta håret växa. För efter ett tag så tröttnar jag alltid på den korta frisyren. Ibland att det så skönt och praktiskt men ibland är det sjukt jobbigt att inte kunna sätta upp en toffs. Men nu ska jag gå igenom bilderna jag tog idag när jag och mammsen var på promenad och se om jag lyckas ladda upp några (det strular fortfarande...). Så återkommer om en stund!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0