Hos Malin

Halloj! Sitter hemma hos Malin. Vi ska baka lussebullar när hon kommer ut ur duschen! Tror aldrig ens att jag gjorde det i skolan förra året så det ska bli kul.
Vilket konstigt väder det har varit idag förresten. När mamma och jag tog en promenad imorse var det först strålande sol men när vi gick hem slog det om helt plötsligt till värsta snöstormen. Och så har det varit fram och tillbaka hela dagen. Kallt har det varit också, hela 15 minus imorse! Men jag klagar inte, tycker det är supermysigt att vi fått en riktig vinter igen. Hoppas det håller i sig till jul!

Nu ser jag att min header visst syns! Det är bara min knäppa dator som inte visar den! Tokig jag blir. Ska låna mammas dator imorgon och se om jag kan fixa det. Men nu är Malin klar, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0