Harry Potter and the deathly hallows - part 1

Var ju som sagt och såg första delen av Harry Potter och dödsrelikerna i fredags. Och den var riktigt bra! Dock känner jag att jag måste se den igen för att verkligen älska den. Kan knappt förstå att jag faktiskt sett den! Haha. Man har ju längtat som en tok! I alla fall, filmen utspelar sig inte på Hogwarts denna gång och det känns tomt. Det känns också tomt utan Dumbledore. Men så är det ju, det blir bara mörkare och mörkare... Orka vänta tills juli på nästa del alltså! Lååångt kvar ju. Men jag tänker definitivt gå och se denna film en gång till, biofantast och Harry Potter-fan som jag är! 


bildkälla


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Det är jättebra :) Sj?

2010-11-21 @ 22:53:42
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0