Drar till Leksand

Hej hej! Känner mig alldeles stirrig, har känt så hela dagen. Men det beror kanske på att jag ska ut och resa imorgon (idag)! Lämnar slasket för minusgrader haha ^^ Men det är najs! Hellre minusgrader än slask! Ska bli så kul att träffa Madde! Det händer inte alltför ofta. Har inte hälsat på henne där uppe än och nu har hon faktiskt bott där rätt länge så nu var det verkligen på tiden. Har bakat kolakakor åt henne och lagt i denna söta kakburk (från Lagerhaus) som hon ska få i lite inflyttningspresent och tack för att du finns. Det kommer nog bli en hit tror jag. Men nu måste jag verkligen sova om jag ska orka ta mig upp i tid imorgon. Godnatt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0