Den var borta!

Hej hej! Idag blev det bestämt att pappsen skulle ta med oss på grekrestaurangen i Trollbäcken. Så vi åkte dit glada och vrålhungriga och fick värsta chocken. Pappa skojade lite och sa att han inte kollat om de hade öppet idag, men det var ännu värre än så... De hade nämligen slagit igen! Jättetrist och snacka om snopet! Så vi åkte tillbaka till centrum och åt på den ganska nyöppnade restaurangen Mosaik Steakhouse. Fanns souvlaki och tzatziki där också som tur var eftersom det var just det jag var sugen på. Trevligt var det och maten var jättegod. Dessvärre glömde jag kameran hemma! Men men, borde ändå försöka få ordning på mina bilder innan jag tar fler... Mappen "augusti -10" innehöll bara den 1 099 bilder innan jag rensade igår. Sjuuukt. Men nu ska jag se på Criminal Minds som jag spelade in. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0