Snart 19 år

Hej hej igen. Efter att nästan ha hostat upp lungorna vid middagsbordet så har jag insett att det inte blir någon skola för min del imorgon. Men jag ber att jag klarar av att gå till jobbet, det måste jag! Förresten så var mamma ner till Apoteket förut och skulle köpa hostmedicin till mig. Men eftersom jag har astma så avrådde dom från att ta hostmedicin. Istället skulle jag ta några extra doser astmamedicin men det gör jag redan så...Får hoppas att det ger med sig men idag är det mycket värre än det var igår :/

För att vara lite positiv då så tänkte jag meddela att om drygt en vecka blir jag hela 19 år! Gick runt och sa att det var två veckor tills lillebror påpekade idag att det faktiskt bara är en vecka (och två dagar). Bra koll Isabel! Börjar känna mig gammal, allvarligt talat. Snart blir man vuxen på riktigt. Alltså om ett år åker man inte längre till reducerat pris på SL, man får handla på systemet (inte för att jag bryr mig det minsta om det, men man får) och man måste betala för tandläkarbesöken. Sugit. Men som sagt ett helt år kvar tills dess! Tur det, för jag ska tillbaka till tandläkare om en månad och åtgärda ett par saker. Me don't like.

Har ingen aning om hur jag ska fira min födelsedag i år. Det är liksom lite svårt att slå den förra då jag låg och glassade på en strand på Mallorca...^^ Tänkte att ett biobesök åtminstone är roligare än att bara sitta hemma men vi får se om jag hittar någon att gå med. Annars vet jag inte vad jag gör! Kanske hamnar på en sista minuten resa själv. Vi får se hur desperat jag blir haha!

                I alla fall, för er som undrar så ser min önskelista ut så här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0