Skivan

Hej hej! Idag är jag sjuk och uttråkad till max. Började ju känna mig dålig i onsdags och det blir inte direkt bättre. Men än så länge rinner varken ögon eller näsa. Fast det är nog bara en tidsfråga så det är skönt att det är helg så jag bara kan slappa (skulle ha jobbat helg om jag inte bytt förut, så tack och lov för det!). I alla fall, kusins tatuering blev jättefin och jag blev såå suktad på en till men jag ska nog försöka hålla mig ett tag. Efter det gick vi till hennes jobb ICA to go och köpte lunch. Sen blev det en snabbis på stan där jag köpte en kuvertväska från Accent till skivan. Var så himla nöjd med min outfit! Kände mig faktiskt riktigt fin i klänningen, den var ett mycket bra köp! Dock såg jag när jag skulle gå ut genom dörren att det var ett hål i nätet så det blir nog till att ta en sväng förbi Mango nån dag. Sminkningen och håret var jag väldigt nöjd med också, det var kusins verk. Får ta och gå en kurs hos henne någon dag (vad säger du Carro?). Jag är sämst på sånt där, det enda i sminkväg jag är äger är en mascara, en kajalpenna och läppglans. Haha illa ^^ Men jag gillar att vara ganska naturlig, känner mig oftast ganska obekväm i smink. Att bero på obekväm så är det minst sagt vad jag kände mig på skivan igår. Det var trevligt att träffa lite gamla kompisar och så men jag gillar inte när man inte kan prata för att det är så hög musik. Och sen har jag väldigt svårt för när folk börjar bli påverkade. Har för mycket moderskänslor för mina kompisar, blir så orolig haha. Nä, jag är inte partytypen. Däremot älskar jag att klä upp mig och gå på bio eller ha folk på middag. Vi alla är ju olika. Eller hur?

                                        Voilá! Så här såg jag ut igår





Och this is me today ^^ Nu ska jag fixa mellis till mig och systeryster som precis kom hem från skolan. Magen kurrar men aptiten är så där, men lite baguette ska väl gå ner hejsvejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0