Två veckor!

Hej hej! Har inte mått så bra dessa dagar därför har det blivit dåligt med uppdateringar...Idag skrevs i alla fall det allra sista provet, slutprovet i bageri/konditori och det gick bra. Gissa om det känns skööönt! Nu är det bara två veckor kvar till STUDENTEN! Galet. Och det är nästan inga skoldagar kvar för tisdag-fredag nästa vecka är vi ju i Belgien. Sjukt det känns. Snart är dagen här, den stora dagen som man längtat efter sen man började skolan i princip. Vilken himla grym känsla. Och min studentoutfit är så fin!

Jo, förresten. Nu är jag vän med SF igen. Det skrev jag nog aldrig men i tisdags när jag åkte hem från jobbet skulle jag bara checka att biobiljetterna till min födelsedag låg där. Då såg jag att det stod Tisdag 18/5 på dom. Han i kassan hade alltså skrivit fel datum. PANIK! Hade ett litet meltdown då när jag kom hem kan jag säga. Hade jobbat fyra timmar i typ 30 graders värme och inte ätit sedan lunch...Man kunde ju inte heller få tag på SF eftersom deras telefontid är 10-18. Irriterande minst sagt. Tog med mig biljetterna på onsdagen och var beredd på att få kämpa för min sak men vi fick nya biljetter utan problem. Så det var ju i alla fall bra. Både jag och Madde tyckte att filmen (Robin Hood) var jättebra. Den tycker jag absolut att man ska se! Fick biocheckar av Madde i present, en väldigt uppskattad present. Så nu kan jag gå på hela sex stycken biobesök! För jag fick presentkort också och så har jag poäng att hämta ut på mitt bioklubbskort. Underbart! Hade ju sagt att jag skulle visa bilder på mina presenter men bilderna jag tog blev urusla (min kamera suger...) så jag berättar istället att jag fick allt på min önskelista; Thomas Sabo berlockerna (flygplanet och blomman), Avatar och pengar. Plus skålen som jag redan visat och biocheckarna. Himla nöjd är jag! Men nu ska jag fixa middag och efter att jag smält maten ska jag försöka masa mig ut och ta en joggingtur. Det vill säga om min mage tillåter. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0