Nästan klar

Hej hej! Jag har varit duktig, men inte så duktig som jag hoppats på. Är inte klar med alla frågorna men det är inte många kvar nu. Dom som jag hoppade över är sådana som min hjärna är för trög för att göra idag...^^ Får fortsätta på lördag eller söndag. För imorgon har jag icke tid. Först blir det en fika med Anna-Karin, sen lite shopping (måste hitta skor till studenten!) och senare på kvällen ska jag klippa mig hos Lisa, en kompis kompis som går frisörlinjen på samma skola som mig. Det är verkligen dags nu, har inte klippt mig sen i december! Men jag tänker bara toppa det värsta, om det är mycket som är slitet får jag gå och klippa mig igen efter studenten. För jag vill ha så långt hår som möjligt på studenten ^^ Men klockan tickar iväg så nu ska jag ta tag i mina naglar innan jag blir för trött. Hejsvejs!

Haha. Förresten måste bara visa dessa bilder på en liten plutt Bella. Hittade dom bland massa dagisgrejer när jag hjälpte mamma förut. Tänk att man varit så liten!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-14 @ 09:06:11
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Marie

Men så söt. =)



Tack. =)

2010-05-14 @ 11:19:25
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: hanna

va med i min veckans blogg!

de enda du behöver göra är att kommentera att du är med ! :D <3

2010-05-14 @ 16:15:44
URL: http://hannalauste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0