Långhelg!

Hej hej! Eller för mig är det faktiskt godmorgon. Har bara varit vaken en och en halv timme haha, men det var för att jag la mig så sent. Men hela nio timmar sov jag, skönt! Det händer inte allt för ofta. Så himla underbart med långhelg! Värsta bästa tajmingen eftersom jag ändå inte kunde gått till skolan idag med hostan och eftersom jag behöver göra skolarbete. Så på schemat idag står plugg, plugg, plugg. Måste göra klart naturkunskapsfrågorna och börja plugga lite smått inför de tre proven nästa vecka. Internationella relationer (som jag missade nu när jag var sjuk), buddhismen och teoriprov i bageri/konditori. Nä, dags att sätta fart så jag hinner göra nåt annat också. Mamma behöver hjälp att gå igenom alla bebiskläder och liknande som vi hämtat hem från pappa. Sjukt vad mycket skräp man sparat på...Aja, skriver garanterat mer senare. Hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0