Hawaiian Tropic

Hej igen! Ibland är jag bra tålmodig. Har hållt på och pysslat, rensat och städat mitt rum typ hela dagen. Känner mig väldigt duktig. Har bland annat rensat ut ca 15 CD skivor, dom äkta åkte i en loppiskasse och resten hamnade i papperskorgen. Det är kul när man rensar och hittar saker som inte använt på flera år. Sitter och lyssnar på skivan Power R&B party från typ 2003 nu. Den är faktiskt bra, lyssnade mycket på sån musik förut. Dock åkte den i loppiskassen men jag kopierade den till datorn först. Så onödigt att den ligger och tar plats.

By the way så köpte jag dessa Hawaiian Tropic produkter för bara 149:- (+ frakt 39:-) från Bellme förra veckan, fick dom för nån dag sen men har glömt bort att visa. Helt underbaaara! Jag är fullkomligt kär i läppglanset Island Berry (som dessutom har solskyddsfaktor 25). Härlig konsistens (inte så där klibbigt) och doftar ljuvlig sommar. Ett riktigt bra köp måste jag säga! Men nu ska jag belöna mig själv med lite Ben&Jerry's chocolate fudge brownie (mot min onda hals) och inspelat Våra bästa år. Hejsvejs!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0