En fantastisk dag!

Hej hej! Vilken fantastisk dag det har varit! Termometern visade hela 36 grader när jag låg på balkongen förut! Det är helt vindstilla där så man blev verkligen stekt. Orkade bara ligga ett par timmar. Sen mötte jag upp Ida och gick en timmes promenad med henne. Hur skönt som helst! Gick i bara shorts och linne men det var galet varmt ändå. Känner mig pigg och fräsch nu. Sitter här nyduschad och insmord med Hawaiian Tropics coconut body butter. Mmmm sommar! Att bero på "Mmmm" så blev jag sjukt sugen på Marabous limited edition från förra året med jordgubbsbitar. Haha. Synd att det bara var just limited edition. Den var ju så god!

I alla fall, så här ser jag ut nu! Lite dåliga bilder, men visst blev klippningen bra? Jag är verkligen jättenöjd. Men nu ska jag hjälpa mamma med middagen, magen kurrar efter promenaden! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0