Vårfräsch

Hej hej! Är helt slut efter jympapasset på Friskis idag! Det var jobbigare än vanligt konstigt nog. Känns som magmusklerna fortfarande jobbar för fullt! Men det var skönt ändå. Dags att komma i form på allvar nu, det är ju faktiskt inte så himla långt kvar till studenten och sommaren!

Förresten är jag helt dödskär i min nya sjal (den jag visade igår)! Hade min vår/höstjacka idag och en cerise tröja och det var så snyggt till sjalen! Kände mig verkligen fräsch och "vårig". Blev fotad på Gullmars också av två trevliga tjejer som gjorde nåt skolarbete om vad folk gjorde på Gullmars, alltid extra kul när man känner sig fin ^^ Köpte en tröja på H&M idag men den får ni se imorgon ;) För nu har lillasyster, den stackarn, väntat på mig typ en timme. Vi ska se på ett inspelat Solsidan avsnitt. Underbart program!

Måste bara visa hur fina mina naglar är nu, syns inte jättemycket men jag har gjort fransk manikyr. Hade ju dock varit snyggare om naglarna varit lite längre. Men så är det när man måste fila ner dom korta varje vecka pga bageriet. Har att bero på det beslutat mig för att strunta i praktiken denna gång och vara i skolan istället. Betygen i två kurser, bageri C och konditori C kommer sänkas från VG till G då. Men jag orkar faktiskt inte bry mig. Har bra betyg i alla andra ämnen och har fått VG på alla andra bagerikurser. Och egentligen vem kommer titta så noga på mina gymnaisebetyg när jag söker jobb? Bara man har klarat det liksom. Och jag är nöjd om jag överhuvudtaget överlever månaderna som är kvar...^^ Men nu måste jag dra hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0