Smörgåstårta

Hej hej! Snyft för att helgen redan är slut men en mysig helg har det minsann varit! Hade ju myskväll igår och såg New Moon (som Ida fick i present av mig ^^) och idag kom Idas farmor, farfar och farbror över på fika. Smörgåstårta och mjukmarängtårta med grädde och bär bjöds det på, som jag och Ida gjort. Och så mina kakor. Visst blev smörgåstårtan sjukt fin? Blev riktigt nöjd, det gjorde vi bra Ida! Såg så fräsch och god ut att jag allt blev lite sugen trots att jag avskyr räkor. Haha. Installerade ett nytt fotoredigeringsprogram för en stund sen som jag fixade bilden i. Så nu försöker jag byta header till en jag gjort men så teknisk var jag tydligen inte...Blir tokig! Så svårt kan det ju inte vara? Aja, började rensa garderoben för nån timme sen så nu ligger massa kläder i sängen. Dags att ta tag i det igen så att jag kan komma i säng i hyfsad tid. Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0