Converse eller högklackat?

Hej hej! Blev inget bak för min del idag heller. Satt och jobbade med naturkunskapen och projektarbetet istället. Det var seegt. Tycker det är svårt att få något gjort i skolan, jag jobbar mycket bättre hemma. Efter skolan väntade ytterligare ett läkarbesök. Denna gång för utslagen som bara visade sig vara torrhetseksem som man kan få när det är väldigt kallt men han kunde inte säga säkert om kosttillskottet hade något med det att göra också så dom ska jag undvika. I alla fall tills det har försvunnit, sen kunde jag prova äta dom igen.
Efter läkarbesöket tog jag i panik en runda i centrum för att hitta något att ha på mig imorgon då jag ska på fest och sen ut. Men jag hittade inget, bara ett vanligt linne och ett nagellack (håller på och målar tånaglarna, visar lite senare). Så jag åkte hem till Ida en stund och lånade en jättefin klänning av henne. Nu är frågan vilka leggings, skor och smycken jag ska ha till. Skulle vara rätt soft att bara ha Converse men då kommer jag väl inte in på klubben haha ^^ Det är lustigt det där att folk alltid tror att man är yngre bara för att man är kort.

Mina supersnygga nästintill oanvända Converse nedan, köpta i Frankrike för flera år sen. Älskar Converse men det gör inte mina fötter ^^ Jag har som man brukar säga "Kalle Anka fötter". Det vill säga väldigt breda fötter så mina lilltår blir helt mosade i dom. Men det kan det vara värt ibland. Nu ska jag måla klart naglarna så visar jag dom strax. Hejsvejs så länge!

                                            Converse eller högklackat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0