I <3 leggings!

Hej hej! Har haft en ganska skön dag. Var utvilad när klockan ringde imorse, det var rätt lugnt i skolan och så fick vi sluta tidigare. Åkte hem och duschade bort allt äckel mjöl som kliade och sen tog jag en sväng till centrum. Gör min krogdebut nästa fredag så jag kände att jag behövde nåt nytt snyggt att ha på mig. Så tre par leggings kom jag hem med! Skit snygga och bekväma! Älskar leggings! Typ världens bästa uppfinning klädmässigt, bara behån är bättre ^^

I alla fall, alla tre kommer från Lindex. Första paret är glansiga och ganska tunna, typ som strumpbyxor fast tusen gånger skönare förstås. Dom andra behöver ingen beskrivning, så snygga! Love, love, love! Nu ska jag sätta mina trötta fötter i ett skönt, varmt fotbad och fixa naglarna. Skriver nog mer sen, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0