Studentklänning

Hej hej! Har inte haft tid att blogga än för när jag kom hem från Sickla hann jag nästan bara byta om och sen var det dags att sticka till Friskis. Det var riktigt tufft idag för jag fick så jäkla svårt att andas, var tvungen att gå ifrån och ta astmamedicinen under passet. Mindre roligt. Men det var kul att vi var ett gäng som tränade ihop idag, man blir mer peppad då. I alla fall, när jag kom hem var det middag, en snabb dusch och sen kom gamla grannarna över på fika för att fira lillebror som blir hela 16 år imorgon. Sjuuukt vad tiden går fort. Och om ca en månad fyller lillasyster två siffrigt, alltså 10, en månad efter det fyller jag 19 och till det viktigaste, några veckor efter det tar jag STUDENTEN! Och vet ni vad? Jag har hittat min studentklänning!!! Den är väldigt enkel men superfin! Verkligen min stil. Bra pris också. Så det känns hur bra som helst! Tänkte så här igår att det kanske är dags att börja leta, så i Sickla bara tittade jag lite grann och andra klänningen jag provade satt perfekt! Snacka om tur! Kanske visar den imorgon, ska visa träningsbyxorna jag köpte då. Men nu ska jag göra min vanliga kvällsrutin. Nämligen lägga mig i sängen och somna till ett Vänner avsnitt ^^ Hejsvejs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0