Utrensning

Hej hej! Har precis rensat klart min garderob. Det blev en bra hög med kläder plus massa fula gamla strumpor och strumpbyxor. Är riktigt nöjd med mig själv! Förstår inte att jag inte tagit tag i det tidigare bara. Vissa plagg har jag ju inte använt på hundra år. Har haft lite separationsångest med vissa plagg men idag var jag hård. Allt som jag inte använt på länge rök. Dessvärre har jag inget nytt att lägga in. Min shoppingrunda blev ganska misslyckad. Det är ju så mycket rea överallt = trängsel, plus att det var sjuukt varmt. Köpte bara lite underkläder och ett par leggings från H&M. Inte det jag tänkt köpa egentligen men men. Hatar att komma hem tomhänt ^^ Och sådana saker går ju alltid åt så. Men nu ska jag ta och inviga det rosa nagellacket jag köpte igår. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: emelie

duktigt!! Jag rensade också ur min garderob förra veckan, helt sjukt vad mycket kläder man samlar på sig!

2010-06-30 @ 23:03:43
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0