Trött, tröttare, tröttast

Hej hej! Är as trött så detta blir ett kort inlägg. Hann aldrig skriva igår för efter att jag gjort några ärenden i stan så hängde jag med Ida och hennes familj till ICA Maxi. Älska! Haha jag är så störd som tycker det är jättekul ^^ Köpte två mysiga LdB krämer (som doftar ljuvligare än ljuvligast!) till mig själv och fotbadsgrejs. Det var jag värd kände jag. Sen hyrde vi film, Passengers och Daybreakers. På båda stod det thriller, vilket skämt! Den förstnämnda borde ha kallats drama, man bara satt och väntade på spänning som aldrig kom. Fast den var bra ändå. Och den andra var bra men riktigt obehaglig och blodig. Den handlade om en framtid då vampyrer tagit över världen. Haha. Så sjukt. Och snacka om att allt ska handla om vampyrer nu, klagar i och för sig inte. Men inget slår ju Twilight. Men nu ska jag sova. Har jobbat idag och jobbar imorgon, 08.30-14.00...Känns som jag nyss kom därifrån och snart ska jag dit igen. Men om mindre än två veckor ligger jag på en strand i Grekland. Det är min motivation. Nej nu måste jag verkligen sova om jag ska orka imorgon. Hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0