Studentmottagning

Hej hej! Skulle egentligen gått på kusin Carros utspring i förmiddags men lillasyster och jag försov oss. Vi var helt däckade. Har inte mått hundra idag, är illamående och börjar få ont i halsen. Men till hennes studentmottagning åkte vi i alla fall. Men eftersom lillasyster skulle på tennis så var vi tvungna att åka typ mitt i middagen. Så dagen blev lite knasig. Och alltså jag känner mig verkligen helt lost. Det är helt tomt i huvudet på mig och jag kan inte fokusera på någonting. Tror att jag fortfarande befinner mig i chock efter studenten. Känner mig verkligen som en zombie! Så hoppas att chocken lägger sig snart så jag kan börja leva igen... ^^

                                                     Den fina studenten!



                   Och så här somrig var jag i klänning från Lindex och mina nya skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0