Ny kamera!

Hej hej! På lektionen idag fortsatte vi att se på filmen vi påbörjade igår, Transamerica. Den var riktigt bra, hemsk men bra. Efter det åkte jag på jakt efter kameran. Enligt Experts hemsida så fanns den bara på Lidingö men jag åkte in till butiken i Gallerian först för att checka. Dom hade den såklart inte men jag bad dom ringa till Lidingö för att se att den verkligen fanns där. Och det gjorde den till min stora lycka! Så nu har jag en liten rosa Canon Ixus 130. Så fin! Verkar bra också men det är svårt i början när man inte fattar nåt ^^

Haha nu gjorde jag det igen, jag somnade sittandes i soffan med datorn i knät! Farligt värre! Nej nu måste jag verkligen sova hejsvejs och godnatt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin kamera! :D

2010-06-07 @ 23:40:49
URL: http://melinaboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0