Just my luck

Alltså vad ska man göra? Skratta, gråta? Skratta kan jag inte för det gör för ont. Det är nämligen så att jag fortfarande är svullen och bedövad i vänsterkinden. TIO TIMMAR EFTER BESÖKET! Det är ju helt stört! Men det är så just my luck
Ja, det finns värre saker här i världen så man ska inte klaga. Men sådana här små missöden drabbar alltid mig, alltid. Förstår ni nu varför jag alltid vill vara förberedd på allt. Allt drabbar ju mig! Bitter är jag inte, men varför? Jag ber att det går över till imorgon! Vill ju inte se ut så här på jobbet haha ^^ Men nu blir det Ben&Jerry's chocolate fudge brownie och Grey's Anatomy på kanal 5 play. Uppdaterar om mitt tillstånd senare. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0