Grönt nagellack

Hej hej! Är verkligen helt död. Har varit det dom här två dagarna efter studenten. Och jag har inte druckit en droppe (såklart). Men det är väl all spänning som släppt, man var ju så uppskruvad. Har precis beställt massa fina bilder från studenten och ett väldigt fint tackkort. Ska ta mig tid någon dag och fixa ihop ett album. Det känns fortfarande så overkligt och än känns det inte som sommarlov. Har jobbat idag och jobbar tis, ons, lör och sön. Inte så mycket egentligen kanske, men det känns tufft just nu. Man borde kanske tagit semester en vecka nu så här efter studenten så man bara kunde njuta och låta det sjunka in. Men men, åker ju till Grekland om två veckor! Yey! Och tror jag tagit ledigt veckan efter det också. Så snart får jag njuta.  

Igår tog jag och lillasyster en sväng förbi centrum innan vi åkte till bonuskusinen Luddes födelsedagskalas. Köpte ett par superfina (och bekväma!) skor och ett snyggt grönt nagellack. Depend hade fått in flera stycken nya jättefina lack så jag införskaffar mig nog några fler. I know, jag är nagellacksmissbrukare. Men jag kan bara inte hjälpa det! Hahah ^^ Men nu ska jag sova, hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0