För jag har tagit studenten!

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenteeen fy fan vad jag är bra! Hade en helt underbar dag igår! Kvällen däremot, blev inte riktigt lika lyckad därför känner jag mig lite deppig idag. Det blev så knäppt, har inte ens sagt hejdå till alla i klassen...I alla fall, gissa vad jag fick i studentpresent av min underbara familj och släkt! EN ROSA KITCHEN AID!!!! Precis som jag önskat mig! Trodde aldrig att jag skulle få det så jag blev helt chockad när jag öppnade paket, hade i och för sig en aning när jag såg storleken på paketet och kände hur tungt det var men jag vågade ändå inte hoppas. Det första jag sa när jag öppnade tror jag var 'är det på riktigt?' haha! Jag kan inte förstå att det är på riktigt, jag kan inte förstå att jag tagit studenten! Det är så stort! För stort för att smälta. Kommer nog ta några dagar innan det verkligen sjunker in. Men nu ska jag vänta in pizzorna som lillebror och jag beställt hem. Vi är lata och trötta idag ^^ Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0