Ledig

Godmorgon! Får lite panik på mina lediga dagar. Måste utnyttja dagen till max känner jag! Men nu sov jag lite länge och vet inte vad jag ska hitta på. Stranden är egentligen inte det ultimata eftersom halsontet är kvar. Börjar även bli snuvig. Inte bra. Men vad ska man annars hitta på i det fina vädret? Tror att det är för varmt för att släpa sig in till stan. Kanske ska träffa Anna-Karin idag men har inte hört nåt än så vi får se. Men nu ska jag ta och köpa biobiljetter till torsdag. Jag, Robin, Gurra och en kompis till honom ska se Inception. Den verkar as bra! Det är ju dessutom Leonardo DiCaprio som spelar huvudrollen. I love him! 

                                         Ida och jag i lördags


Blev så otroligt lycklig när det äntligen började regna att jag sprang ut och ställde mig i regnet ^^ Varför jag har bikini på mig på typ alla bilder är för att jag går runt i det hemma och cyklar i den till jobbet för att det är så varmt haha. Och påsarna under ögonen är resultatet av för mycket jobb och för lite sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0