Inception

Hej hej! Filmen igår var riktigt bra! Väldigt invecklad och var lite i samma stuk som Shutter Island (man vet inte riktigt vad som är verkligt eller inte). Fyra plus får den av mig! Definitivt en film att se om man gillar thrillers! Och Leonardo DiCaprio var såklart lika strålande i denna roll som alltid.

Detta var mitt fjärde biobesök denna månad haha. Har snart betat av alla filmer på Biosommar-listan ^^

Biosommar 2010
12 maj - Robin Hood ✔
19 maj - Prince of Persia ✔
27 maj - Sex and the City 2 ✔
4 juni - Kommissarie Späck
30 juni - The Twilight Saga: Eclipse ✔
7 juli - Shrek - Nu och för alltid ✔
14 juli - Knight and Day
23 juli - Inception ✔
28 juli - Trollkarlens lärling
30 juli Bröderna Karlsson
27 aug - Toy Story 3

Men nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att sticka till jobbet. Efter jobbet ska vi ICA-gänget ha tacokväll. Det ska bli trevligt. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0