Sliten

Hej hej. Sitter och målar naglarna ljuslila och pluggar. Ekonomiprovet imorgon blir inte roligt...Är långt ifrån förberedd och känner mig så sliten. Denna helg har varit jobbig. Det var verkligen sjukt mycket att göra med frukten idag. Men nu är helgen äntligen över! Och nu längtar jag till nästa helg då jag är leeedig! Funderar faktiskt på att lägga mig nu. Är så trött! Men jag måste nog plugga lite till innan. Suck. En halvtimme till sen orkar jag inte mer alltså.

Funderar på att köpa ny kamera. Jag har bara en 6 megapixelkamera från Sony som inte ens var bra när den var ny. Så man kanske ska investera? Den här rosa skulle inte vara helt fel ^^ Eller, någon som vet? Men men bäst att sätta fart nu, hejsvejs och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0