Shoppa dig smal

Hej hej! Trött är bara förnamnet. Ska faktiskt ta och lägga mig alldeles strax. Så himla skönt nu när denna dag är gjord! Nu jobbar jag inte igen förrän på tisdag och har flera dagar att se fram emot. Imorgon ska jag på ansiktsbehandling (underbart!), på fredag blir det Dracula, lördag blir det shopping och söndag blir vilodag. Låter himla bra. Förresten, hittade en väldigt rolig artikel på Aftonbladet:

"Svårt att komma i form? Gå ut och shoppa! Enligt en ny brittisk studie förbrukar du 385 kalorier på en timmes shopping. Det kan jämföras med 309 kalorier för ett gympapass. Kanske är den nya undersökningen från de engelska forskarna tidernas absolut bästa ursäkt för kvinnor som gillar att shoppa. Att shoppa sig i form är kanske ett dyrt sätt att komma i kläderna men å andra sidan slår man två flugor i en smäll när tiden är knapp."

Haha, underbart! ^^ Men nu måste jag lägga mig! Hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0