Så smart...

Hej hej! Vet ni vad jag upptäckte imorse när mobilen laddat klart? Jo, jag hade glömt bort att spara mina telefonkontakter så hälften var borta och den andra hälften hade jag typ dubbla nr av. Jättekul. Nu har jag äntligen lyckats fixa till det mesta men alla jobbnr försvann så det måste jag fixa när jag åker till jobbet om en timme. Vad jobbigt det är med en ny telefon innan man lär sig alla finesser. Har inte hittat nån volymknapp än, är faktiskt inte säker på om det finns nån! Man ska hålla in walkman knappen och dra mobilen upp eller ner i luften för att höja/sänka men det verkar ju knäppt om det är enda sättet? Eller? ^^ Haha... Aja, nu ska jag klä på mig igen (sitter i pyjamas ^^) och äta nåt innan jag sticker. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0