Oväntat

Hej hej. För tillfället mår jag okej, dock väldigt illamående. Lyckades i alla fall peta i mig lite middag. Mamma håller på och tjatar om att jag borde gå till vårdcentralen och kolla upp varför jag mår så här. Jag kommer inte ihåg när jag senast mådde helt bra, alltså ens för en dag. Är det inte huvudet så är det magen, halsbränna och illamående. Eller alltihop som idag. Men jag vill fan inte gå till vårdcentralen, tycker aldrig att man får nån hjälp i alla fall. Och de lär inte hitta nåt fel på mig. Sist jag gjorde en gastroskopi så såg ju allt bra ut fast jag mådde dåligt. Men men jag skulle ju vara positiv idag! Så till det positiva då, följde med mamma till centrum förut bara för att få lite frisk luft för huvudvärkens skull. Så skulle mamma bara prova en sak på Lindex så jag hängde med in. Medan hon gjorde det så tittade jag bara runt lite grann och så vips så hängde en supersöt klänning framför ögonen på mig! Orkade inte prova eftersom jag inte mådde bra så jag köpte hem den. Och den satt jättebra! Hur ofta händer det? Att man bara ser nåt, köper hem utan att ha provat och så sitter det så bra. Det var en trevlig överraskning. Det enda med den var att den var rätt pösig, alla fina former försvann liksom så jag grävde fram ett gammalt skärp och satte i midjan. Och voilà! Perfektion. Vad som inte är perfektion är bilden, men det var sjukt snyggt på! Denna outfit får följa med till Grekland! "Bara" 157 dagar kvar...Haha. Nej nu ska jag tvinga i mig lite ProViva sen blir det väl Vänner eller nåt. Hejsvejs!



Cosmo var också en anledning till den lilla promenaden ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0