Ny mobil!

Hej hej! Idag har jag köpt ny mobil! Det blev en svart Sony Ericsson W995 som jag tänkt. Den kommer nog vara as grym (så fort jag lärt mig lite mer...). Nu sitter den i alla fall på laddning. Känns lite, ja ni vet, att ha lagt så mycket pengar på en mobil. Nästan 5000:- gick det på med försäkring för ett år. Och det tycker i alla fall jag är mycket för en mobil. Min förra kostade runt 1800:-, så det är lite skillnad. Men men det blir nog bra! Har kämpat så det förtjänade jag. Förresten så fick jag ju resultat idag på både engelska och ekonomiproven! I engelska b fick jag slutbetyg VG, det kunde ha varit bättre. Är lite besviken på mig själv eftersom jag alltid haft MVG i engelska. Men men jag klarade det rätt bra och nu är det ur världen! Kommer sluta halv ett på måndagar nu istället för halv fem! Skööönt. Och på ekonomiprovet fick jag G, tack och lov! Det var inte min starka sida och jag trodde faktiskt nästan inte att jag skulle få godkänt men jag hade t o m fått tio poäng över godkänt så det kändes bra. Men nu ska jag baka chokladbollar! Och umgås lite med mormor som är här nu i några dagar. Hejsvejs!


                                                  Min nya älskling ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0